تولید روتاری جوینت

روتاری جوینت قطعه ای است که مایعات یا گاز را با فشار منتقل می کند. ویک والو انتقال دهنده سیال (مایعات، هوا، بخار، روغن داغ و گاز) به شکل سرد و گرم می باشد.
این قطعه بسته به نوع کاربرد سیالی که در حال چرخش از خود عبور می دهد به تیپ های مختلفی تقسیم می شوند، فشار کاری، میزان دما و سرعت دورانی شافت
RPM (دور در هر دقیقه) از مهمترین شاخص های انتخاب روتاری جوینت به حساب می آیند و در تجهیزات بسیار زیادی از این قطعه استفاده می شود.

تولید روتاری جوینت

انواع روتاری جوینت

روتاری جوینت ها انواع و مدل های مختلفی دارند بدنه روتاری جوینت می تواند از چدنه برنج، الومینیوم، استیل، فولاد و سایر فلزات ساخته می شود. روتاری جوینتها را از روی تعداد پورت می توان به تک پورت و مولتی پورت تقسیم کرد. روتاری جوینتها در طیف وسیعی صنایع مختلفی اعم از صنایع فولاد کاغذسازی، کارتن سازی، نساجی، چاپ، تولید پلاستیک صنایع غذایی، ماشین سازی، صنایع خودرو، نفت و گاز، پتروشیمی، ماشین آلات معدن، صنعت سیمان و کاربرد دارند.

روتاری جوینت های گروه صنعتی دقیق ساز اتصال در دو دسته با سرعت دورانی پایین از نوع چدنی) کمتر از ۱۵۰ دور بر دقیقه و روتاری جوینت ها با سرعت دورانی بالا (از نوع برنجی) حداکثر ۷۰۰۰ RPM ساخته می شود.

تمام روتاری جوینت های ساخته شده به صورت صد در صد با فشار ۱۵ بار و سرعت دورانی (RPM۵۰) از نوع چدنی و(۵۰۰ RPM) برای گروه روتاری جوینت های برنجی به مدت ۱۵ دقیقه تست می شوند. پشتیبانی قوی و گارانتی معتبر در کنار خدمات پس از فروش مطمئن باعث گردیده هم اکنون محصولات این شرکت در بازارهای ایران یکی از خوشنام ترین و با کیفیت ترین محصولات شناخته شود.

این شرکت تولیدی با سابقه درخشان به عنوان تأمین کننده کارخانجات فولادسازی، لاستیک سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، کاغذسازی و … در ایران افتخار خدمت گذاری به صنعت ایران عزیزمان را دارد.